Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" покупець може:
1. Обміняти товар належної та неналежної якості.
2. Повернути товар належної та неналежної якості.
3. Повернути або обміняти товар належної та неналежної якості.
Який товар підлягає обміну:
1. Товар, у якого є чек;
2. Товар в оригінальному пакуванні зі збереженими бірками та ярликами, що не був у вжитку;
3. Товар, після купівлі якого не минуло 14 днів.
Який товар не підлягає обміну:
Згідно з законодавством, натільна білизна (труси, боді, колготи, шкарпетки тощо) не підлягає обміну. Повернення можливе лише у випадку виробничого браку.
Процедура повернення та обміну товару Належної якості:
1. Повідомте про намір повернути оплачений товар;
2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар;
4. Всі послуги перевізників або комісії за переказ коштів, відбуваються за рахунок клієнта.
Процедура повернення товару Неналежної якості:
1. Повідомте про намір повернути оплачений товар;
2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар;
4. Всі послуги перевізників або комісії за переказ коштів, відбуваються за наш рахунок.
Обмін і повернення товару здійснюється через Нову пошту або за фізичною адресою вул.Троїцька, 37-B, Кременчук, 39600, Україна
Повернення коштів здійснюється протягом 3 днів з моменту отримання посилки на відділенні Нової пошти або Укрпошти продавцем.